Jay's place - нещо приятно, законно, здравословно от което не се пълнее.

събота, 17 декември 2011 г.

Kratka proza na latinica

Поради нарастващата ми липса на социален живот открих време да посетя форуми. Ако сте посещавали форуми, не е нужно да ви казвам, че те са мястото където мозъчните клетки отиват да умрат.
И така след изследванията ми стигнах до форум, в който всички разпалено защитават казармата. Но стресиращото беше, че я защитаваха защото се притесняват, че нацията изпедерастява. Не искам да кажа, че хората, които защитават казармата са идиоти(въпреки че това е така).
Нека се замислим. Притесняваш се, че нацията изпедерастява, следователно създаваш отдалечено от населените места място, където събираш единствено мъже, които се къпят и спят един с друг; грижиш се да няма никакво женско присъствие; и защото всичко дотук не е достатъчно хетеросексуално създаваш някаква странна садомазохистична йерархична структура между тях. Структура, в която по-старшите могат да правят горе долу каквото решат с останалите. Малко прилича на книга на Маркиз Дьо-Сад, само че без красивите жени.
Не ме разбирайте погрешно. И аз се притеснявам, че нацията изпедерастява. Аз лично не мога да отида и да правя любов с някое хетеросексуално момче, защото може да се окаже, че е педераст. И ако съм правил любов с педераст излиза, че и аз съм такъв. О, боже опази.
Поради притесненията ми аз създадох по-адекватен план за повдигане на хетеросексуалността на населението. Създаваме място също толкова отдалечено от останалия населен свят, където пращаме всички млади мъже, като за всеки пращаме една млада красива жена, която да служи като бяла робиня за следващите 3 месеца. Грозните жени биват ритуално изгаряни на клада(като междувременно носят маски). Ако следваме плана ми до месеци ще създадем най-хетеросексуалната държава в света. Ще станем толкова хетеросексуални, че ще започнем да изнасяме хетеросексуалност навън. На края ще направим Хетеросъюз и ще завземем света.
Друг популярен аргумент е, че казармата те прави независим и самоорганизиран. Все пак какво те прави по-независим от 3 месеца дословно изпълняване на нечии заповеди(предполагам стокхолмския синдром?).

Странното е, че в търсенето си на малоумни аргументи форумните дейци пренебрегват реалните. Истината е, че казармата дава нещо много полезно. Дава ти да разбереш, че на никой никога няма да му пука за теб. Че вече няма да получиш никаква любов. Че си нищожество. И че трябва да се вземеш в ръце, да се научиш да живееш с това и да се опитваш да даваш любов и закрила вместо да я получаваш.
Но не те прави по-хетеросексуален.


ЗА СЛЕДВАЩА КРАТКА ПРОЗА

Няма коментари:

Публикуване на коментар